Przejdź do treści
Kamila Krawczyk Strawińska

Kamila Krawczyk Strawińska

Trenerka HILLWAY Training & Consulting

Kamila to wyjątkowa Trenerka HILLWAY Training & Consulting i praktyk biznesu - CEO i założycielka E-MCC 170-stanowiskowego contact center - outsourcingowego centrum obsługi klientów. Karierę zaczynała od Call Center Poland - pierwszego call center w Polsce. Kobieta z ogromną dawką pozytywnej energii, oraz pasji. Z sukcesami w uczeniu i rozwoju popartymi licznymi referencjami.

Od 2003 roku rozwija kompetencje przywódcze Team Leaderów, zespołów sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta w największych bankach i firmach ubezpieczeniowych, medycznych, instytucjach finansowych. Członkini jury konkursów Telemarketer Roku (Polish Contact Center Awards) i prelegentka konferencji CX. Na co dzień rekrutuje i wdraża Kierowników i Liderów oraz prowadzi szkolenia z zarządzania, motywowania i CX. Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń.

Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci HILLWAY odnotowują bardzo duży wzrost motywacji pracowników.